Cricketpang Kindergarten för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

CricketPang Förskola - En rolig och pedagogisk app för barn

CricketPang Förskola är en gratis utbildningsapp tillgänglig på Android-enheter. Designad av YOU NEED CHARACTER Co. Ltd., är denna app perfekt för små barn som precis börjat sin utbildningsresa. Appen är karaktärsbaserad, vilket gör det roligt och engagerande för barn att lära sig grundläggande material från förskolan.

Appen har olika kategorier som siffror, språk, färger, natur och mer. Varje kategori är utformad för att hjälpa barnen att lära sig på ett roligt och interaktivt sätt. Appen är kuraterad och producerad av experter inom området, vilket säkerställer att den både är pedagogisk och underhållande för barn att använda.

Sammanfattningsvis är CricketPang Förskola en utmärkt app för föräldrar som vill ge sina barn en tidig start i sin utbildning. Appen är lätt att använda, visuellt tilltalande och innehåller ett brett utbud av pedagogiskt innehåll som barnen kommer att älska.

Program tillgängligt på andra språk

Cricketpang Kindergarten för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.2.0
  • 4.9

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Cricketpang Kindergarten

Har du provat Cricketpang Kindergarten? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.